Problem delovne sile v turizmu

Problem delovne sile v turizmu

 

V časopisih skoraj vsak teden beremo, o težavah delodajalcev z iskanjem ustrezne delovne sile, turizem
ni nikakršna izjema. Vendar ko že najdemo ustrezen kader, v veliki večini iz tujine, nastane nov izziv,
jezik.

Postavlja se vprašanje, kako bo potekala komunikacija med strežnim osebjem in osebjem v kuhinji, saj je
jezikovna ovira dejansko izziv.

Povzemamo zgodbo lastnika restavracije. “ Kot lastnik restavracije mi je to predstavljalo velik problem,
dokler nisem naletel na programske rešitve AvailIT, ki govorijo jezik zaposlenih, ki omogočajo večjezično
komunikacijo, dobesedno v vseh jezikih sveta.”

Sedaj ni pomembno ali kuhar govori Kitajsko, Nemško.., komunikacija med natakarji in njim nikoli ni bila
lažja. Ni več napačnih naročil in napačno pripravljenih jedi, ki so vzrok nerazumevanja, bosti so
zadovoljni in s tem tudi lastnik.

Sistem na osnovi prijave uporabnika samodejno prilagodi uporabniški vmesnik glede na jezik, ki ga
govori natakar, ali izpisuje naročila v jeziku, ki ga govori kuhar.

V našem podjetju Utiliter d.o.o. in partnerskem podjetju Mits d.o.o. se zavedamo s katerimi izzivi se
danes srečujejo gostinci in turistični delavci, zato smo pripravili različne rešitve, ki olajšajo delo, vse z
namenom odlične izkušnje gostov, zaposlenih in lastnika lokala.

Izpostavili smo izziv jezika v povezavi z zaposlenimi, imamo tudi druge rešitve kot so, dinamično
prilagajanje urnika, obveščanje zaposlenih o spremembah, evidentiranje delovnega časa,… O tem v
enem od naslednjih blogov

Ne, ne rešujemo problemov iskanja in zaposlovanja delavcev iz tujine, za to se lahko obrnete na
podjetje Flexyteam d.o.o. (www.flexyteam.com). Rešujemo izzive, ko imate v vašem podjetju večjezičen
tim sodelavcev.

V koliko se ubadate spodobnim izzivom, kot je opisan v tekstu, vam z veseljem pomagamo.

Pokličite nas ali nam pišite.