Natakarji tečejo kot, da so na maratonu

Natakarji tečejo kot, da so na maratonu

Ko opazujem natakarje ko hitijo v lokal, iz lokala na teraso in spet nazaj v lokal, medtem ko pijem hladno limonado v prijetnem hladu, kolikor je to mogoče, ko sonce pripeka in je na soncu preko 30 stopinj, bi nekdo pomislil, da trenirajo za Istrski maraton.

Če pogledamo malo podrobneje, vidimo, da to ni samo trening ampak resno vendar nekoliko slabše organizirano delo.

Gostje pri sosednji mizi naročijo pijačo, natakar vse lepo zapiše in oddrvi v lokal. Vrne se s pladnjem naročene pijače. Med tem ko streže naročeno, se od malo dlje sliši »Plačamo«, natakar samo pokima. Za mizo, katero ravnokar streže, dama mojih let vpraša, če lahko dobi še malo ledu.

Zopet odhiti v lokal, prinese račun gostu, ,ki ga je malo pred tem poklical in led za gospo. Še sreča, da sprejemajo le gotovino, saj bi v primeru, da gost želi plačati s plačilno kartico, bila to nova serija treninga za natakarja.

Predstavljam si kako so natakarji, zaradi takšnega načina dela, na koncu delovnega dne izčrpani in brez voljni. Ne moremo se jeziti na njih, da njihova prijaznost ni vrhunska, da niso ustrežljivi in da so počasni. Poskusimo se postaviti v njihov položaj, da vidimo kako zahteven in težak je ta poklic.

Vprašanje je zakaj si ne bi olajšali delo, da zmanjšamo nepotrebne korake, pospešili strežbo, manj izčrpali zaposlene in na koncu osebju pustili nasmeh na obrazu ter s tem gostom dali vrhunsko izkušnjo obiska našega lokala?

Z gotovostjo trdim, da se vsaj za tretjino zmanjša skupna dolžina katero natakarji prehodijo v delovnem dnevu z uporabo prenosnih terminalov za sprejem naročil ter izdajo računov.

V podjetju Utiliter smo razvili aplikacijo, ki ima na prenosnih napravah kakor tudi blagajnah enak uporabniški vmesnik Da bi privarčevali čas natakarjem smo v rešitev vgradili v naprej določena obvestila in variante jedi, ki lahko povečajo ali zmanjšajo ceno glavnega artikla ter hkrati v trenutku uskladi stanje zalog preko dodanih variant.

S temi rešitvami je komunikacija med oddelki jasna ter hitra. Natakar lahko sprejme naslednja naročila, med tem se prvo naročilo že pripravlja.

Z uporabo AvailIT programskih rešitev bodo natakarji ob delu zadovoljni in z nasmehom na obrazu in ne kot da so na zadnjih kilometrih maratona in komaj čakajo cilj.